HI :)



saya sangat boring :D
nak keluar tapi no money,
hahahahahahahahahahahahahahaha
jom main badminton?
tapi bila eh?
macam taknak je korang -.-
isnin sekolahlah =='
perlu ke? macam tak je?
bukan nye belajar pun :D
heeeeee :)
jom makan?
nak makan ape?
ehhh diet lahh, ape ni?!
hahahahahah :D
kenapa pandang saya macam tu?
kenapa awak ni?
nak gaduh ke hah?
ohh saya tahu saya comel ;p
nak keluar, main kat bawah
tapi hujan :/
sejuk sejuk sejuk
grrrrr ><
ohh otak saya tergelincir bila nak fikir2,
tangan saya tercabut bila mama suruh buat keje,
kaki saya longgar bila orang suruh amek barang,
mulut saya terkunci bila saya malas nak bercakap
*peace*



oh okay saya fed up -___________________________-

:) RANDOM (:


- BYE -
"Every time I trust somebody they show me why I shouldn't trust anybody."

KL Cosa Nostra.

.freak. oldies. peace.