PEACE YO ^_^


lama dah tak update blog kan? for y'all info, PMR dah pun habis. dah semingu dah :) alhamdulillah. at last aku free jugak but tak free macam mana korang sangka kay? ==

oh yaa, farhan nak masuk uitm dah next month. mama kata kat sana ramai girls yang ___ :) hoho takpe dia dah besar, dia tau mane buruk mane baik kan kan? hope dapat jumpa dia before dia fly ke uitm haha GOODLUCK btw :)

memang lifeless sungguh lepas pmr kan? pegi sekolah pun macam takde pape je. ramai orang kata asal aku still pegi sekolah? the reason is aku taknak kehadiran aku kosong, macam tak best pulak kan? abah pun bukan nya bagi pun tak pegi sekolah haha, terpaksa dipaksa ;p

rasa macam nak hangout dengan girlfriends, but taktau nak pegi mana? :/ macam malas pun ada. haihh what to do lah -.- kalau keluar pun nak buat ape? haih fed up lah

memang susah nak hidup kan balik kepercayaan kepada seseorang tu kan wak? saya faham :) bye <3
"Every time I trust somebody they show me why I shouldn't trust anybody."

KL Cosa Nostra.

.freak. oldies. peace.