Niña con el corazón roto :')



banyak aih benda jadi. orang kata barang lepas jangan dikenang ek? dengan si batu api lagi. perosak hubungan. hmm entah lah. sampai aku taktau nak buat apa bila fikirkan balik. benda yang sama happened for the second time. nahhhh relaks farah farah relaks :) takdir and wa okay (y)

 nasib baik lah masa cuti jerebu tu aku balik awal, takde lah cikgu2 marah aku. fuhh. seakrang si bisu dah lepak ngan aku. gila gak sebernarnya dia tu. haha malam2 gabung katil ngan naz, bisu selit kat tengah. tiap2 malam tidur peluk aku. agak terubat jugak lah hati yang duka ni haha. bila satu malam dia tak peluk. aku rasa pelik pulak. susah nak tidur pulak tu. hewww :3 zana pun dah happy sekarang sejak errrr.... haha suka aku tengok dia happy :) suka kau tengok kawan2 aku happy. bunyi macam geli kan? thats the truth.

perpaipan?!! mula2 buat sampai juling mata aku. haha kali kedua leklek je, hehe. exam tunda ke minggu depan. sebab last wed ada mesyuarat koperasi. yaaaa, masa tu aku pinjam siapa punya tah ular plastik threw it to seha. menjerit kau satu dewan dengar haha. muka merah lemah semangat. aku takut kan orang sebenarnya aku pun geli pegang benda tu. meremang bhaiii.

nothing much happened. semua nya macam biasa je brooo. lepak lepak biasa. ehmm, ngan budak luar ramahh, budak sendiri sombong? ekkk? pelik. biarlah.

yeahh, tadi tiket pukul 3. lepak dengan naz, pusing mc pastu pegi tesco. makan kat burger tunggu helmi ngan mell :3 mell  dah tembam lahh, comel haha. takdelah hina aku tengok dia kering haha. leklek :P
pagi tadi ada hari anugerah. iq datang bawak kek warna warni untuk aku. hehe mak dia ingat aku lagi, im so touched :') bukan senang orang nak ingat, pagi tadi masuk kali kedua aku jumpa mak dia. pheww. terima kasih ya bagi kek tu :) nanti datang lagi bawak kek lain pula ya. haha

abang depan seat aku tadi hensem. hehe sebenarnya aku tertarik ngan rambut dia je, comel tau rambut dia. muka nya pun boleh tahan.

awak yang tembam tu , pakai spec, terima kasih bagi toblerone :P

and karthigan, tak kira lah baca ke tak. nak minta maaf ya sebab selalu tak active kan digi...

SCARS WON'T FADE

p/s :  lepak chill relaks lah prai,  perjalanan masih jauh.
dont waste your youth away. watilek sudah.
Usaha, Tawakkal and Doa :)
"Every time I trust somebody they show me why I shouldn't trust anybody."

KL Cosa Nostra.

.freak. oldies. peace.