new lifeyy :)

SMK TEKNIK JASIN

hai semua! :) kay, kehidupan kat asrama ngan kat rumah memang lain. totally diff. hahaha semua kena buat sendiri. seddih -.- tapi aku okay sebab aku ada ramai kawan :D kakak dorm semua okay, memang bertuah lah siapa dapat stay kat dorm aku tu kan :)

perkara menganjing, perli, bajet, kerek, hotstuff semua tu biasa. mana2 pun ada. so tak payah nak hairan sangat lah kenapa junior selalu kena damn ngan senior. haha aku dah muak dah, malas nak gaduh2. tak best, aku iman kuat hahaha :p jangan sampai meletup dah lah kan? haritu sorang dah kena dengan aku, terus senyap tak bertegur, hahaha pikir besar sangat, ramai backup boleh pijak kepala orang lain lah? macam tu? sedar2 sikit diri tu. bila2 je aku boleh pijak balik, hahaha peace :D

hewhew, meet my girls!



dorang je yang tahu pasal aku. selalu ngan dorang je :) thanks sebab jadi kawan aku, haha *sedih kan? haha. harap korang tak nyesal kawan ngan aku, haha bagi aku korang the best lah! weheee X)

classmates aku pun best :) tapi ada yang bahrua jugak, haha aku taktau kenapa dorang nak sangat jadi bahrua, maybe nak selaat kan diri sendiri kot. ahh biar jelah, peduli apa aku :D
ohh yaa kat TJ dorang panggil aku, rasher --' sebab haritu masa jadi MC aku tersasul cakap 'Saya berasa bersyukur' tapi aku cakap 'Saya berasher bersukur' hahaha mana tak kena nganjing -.- takpee, aku happy je :) ehekk :P
weheee! harini dah balik KL. haha best nyaa :3 boleh tidur lama2 hahaha. tapi yang tak best nya, tak dapat lepak ngan alia shaf aida -.- sumpah boring korang takde. siak T.T

haritu cat dorm, aku cat sikit je, pastu aku tidur. bengang je dorm mates. pastu aku dah lah jenis tak boleh kena habuk, memang tak buat kerja sangat lah. asyik kena perli je. seddih >< hahaha padan muka aku, siapa suruh sensitif sangat hahahaa

banyak benda terjadi, tapi jari jemari aku dah penat, haha sorry to say! weheeee X) byebye :*

p/s ; jangan cepat percaya kan kata-kata orang,
sabar, selidik, yakin, baru boleh buat keputusan.

:)
"Every time I trust somebody they show me why I shouldn't trust anybody."

KL Cosa Nostra.

.freak. oldies. peace.