Malacca trip with Le' Friends :*



assalammualaikum, ehem. lama tak update hehe rindu lah :P sorry, been busy lately. exams, life, family, friends, studies, school.  nahh biasa ah, student kan mesti ah busy sikit. holiday dah start, baru je seminggu, missing my friends so much! ~

last tuesday, kiteorang pegi melaka :) dah lama dah plan dah benda ni. ehem, kiteorang stay sana 
3 hari 2 malam kat homestay kg. morten :) best sangat! firsat time kay lepak ngan kawan centu. per night rm 80, 2 malam rm160. bayar share2 sorang dalam rm20++ okay what? sebenarnya ramai lagi yang join benda ni, cuma dorang ada masalah sikit, so tak dapat nak join. sedih kan? 
yang ikut, aida, nadiah, aliah, aino, ben and me! hehe xpp

nothing much kiteorang buat kat sana. banyak nya lepak ahh :3 tempat kiteorang dekat ngan sungai, malam2 lepak kat sana sampai 1-2 pagi hehe. aku enjoy ah lepak ngan dorang sebenarnya. masing2 jaga antara satu sama lain. macam tak sangka lepak ngan dorang.

kat sana kiteorang ada tourist guide :p @alieyaanasha < find her on twitter! hehehe.
tapi aku tak beli apa2 pun. macam takde barang nak beli hehe. biasa ah budak bukan kaki shopping :p hehe. just kidding.

oh yaa, aku jumpa sepasang adik beradik ni, kimy ngan aca :) and kawan dorang zaid. dorang kiut ahh, macam masa tu aku rindu adik2 aku T.T hehe. aku ajak dorang lepak dp sekali. tapi dapat sekejap je, sebab bas ke MC dah sampai. iSad :( will be missing you guys :*

by the way, kiteorang jumpa abang2 bahang melaka :p matran, faiz naq, macha, hage and tah siapa tah lagi. terserempak je. tak lepak pun. haha. karang diorang rindu pulak kat kiteorang yang kiut miut ni :p bongok ahh kalau benda ni pun korang nak jealous kan? "jumpa korang kat MC akak nak damn bakhang"
im speechless --' hahaha

ehem, i guess this is the end of my story, serba sedikit aku share ngan korang. hehem kalau nak full, korang kena ikut aku pegi sekali. hahaha okay? hewhew, catch yall later! :*
Assalammualaikum.

Love Farah, xoxo
"Every time I trust somebody they show me why I shouldn't trust anybody."

KL Cosa Nostra.

.freak. oldies. peace.