Frenemies? :)


hello readers? :) just passed by to share my pathetic life. hmm i have a lots of friends but none of them understand me. aku taktahu apa salah aku sampai dorang boikot aku, maybe dorang tak berniat buat centu but aku terasa. kalau korang lah in my shoes korang pun rasa teruk, down, semuanya lah. heres an example, si A ni rapat ngan korang tiba2 dia kenal dengan si B and dia tak layan kau sangat dah, automatic korang akan rasa awkward bila tiba2 korang berdua dengan dia, am i right? :)

i miss the old us. yeahh aku cakap perkara benar. jangan cakap aku berubah sedangkan korang yang bagi aku pilihan. you left me behind, but i dont mind. as long as you know that i love you so much, dear 'friends' :) nahh, aku tak kisah pun, aku dah biasa bergerak solo. aku akan jadi macam mana aku kat yarl dulu lah, masuk je mana2 yang aku suka kalau tak, lepak dengan budak OKU tu, miss them so much. tapi kat sana takde budak OKU, maybe duduk sorang2 jelah. mehehe nyanyi ke apa yang patut lah.

dulu dalam tu selalu dengan aku, tapi sekarang ive been replaced :') takpe. wa tak kisah ah, but maybe kisah sikit but nevermind im used to it :) so macam.takde.pape.sangat.kot. ehehe? ku hidup ini bagai melukut di tepian gantang sahajeww :3 ku tahu, ku sedar. life aint easy when you're a mythical creature. mehehe XD

betul cakap mama, kawan susah nak cari yang setia ngan kita, dengar masalah kita, share pendapat. yang ada pun mesti bukak aib kita, cite kat orang lain pasal kita even benda tu rahsia. senang cerita TIKAM BELAKANG :) yeah. bukan aku cakap pasal ni aku setia 100%. everyone makes mistakes. takde yang sempurna selain Dia. kadang2 aku tercari2 siapa yang perlu aku ngadu masalah aku semua. nak ngadu kat mama, mama lagi banyak benda kena settle kan. adik2? hmm theyre too young, i guess. bros? haha macam lah laki suka share masalah kan? mama kata no need to worry bout em, sebab ramai lagi orang yang sayang aku. guess so? ehehe -.-

so, my true, trusted, loyal friend sekarang ni, my blog jelah. sini je tempat aku luahkan perasaan aku... kinda weird aite? i am weird, sometimes i talk to myself haha release tension lah, takpun karaok all day long. cool ay? aku tahu. aku ni cool orang nya. haha.

FYI, aku tulis benda remeh ni bukan aku nak mintak simpati, aku nak kongsi, apa yang aku rasa. kalau tak suka, awak boleh lah undur diri dari blog saya yang terkutuk ni, tekan sahaja butang merah di bucu atas yang berwarna merah bertanda X, selesai! :) get it? CIAO ~

XOXO,
Love Farah.
"Every time I trust somebody they show me why I shouldn't trust anybody."

KL Cosa Nostra.

.freak. oldies. peace.