Ehem, excuse me? :')


high speed photography photo:  thumbbig-96734.jpg



sebelum mulut membuka bicara, sebelum kaki membuka langkah, maafkan aku kalau korang ada terasa dengan cara aku,

okay geng, heres the thing, we must not accuse others for our own importance. takde siapa ajar pun TT bukan aku cakap cni sebab aku tak pernah buat, ni peringatan untuk jangan buat langsung. betul tak?

macam takde benda lain nak makan kan? kenapa mesti kawan? yang mereka2 pula boleh percaya. oh terima kasih banyak lah DEAR FRIENDS. aku dah tak kisah dah apa nak jadi. ive been through this for years... hati aku dah mati. haha. kelakar kan? but thats the fact. mungkin benda ni pernah jatuhkan aku suatu dahulu, tapi failure is not an option right? we are not borned to be a stupid. you gotta get up and try. kita tak sentiasa di atas, dan tidak sentiasa di bawah. always remember Allah, insyaAllah, with Allah will, everythings will be alright.

p/s ; setiap apa yang berlaku pasti ada hikmahnya, alhamdulillah :')
"Every time I trust somebody they show me why I shouldn't trust anybody."

KL Cosa Nostra.

.freak. oldies. peace.